середа, 2 грудня 2015 р.

Подорож у країну Здоров'я



 Подорож у країну Здоров'я
Недаремно кажуть , що здоров′я – найбільше багатство. А щоб цей скарб не згубити потрібно знати і виконувати багато правил. І починати треба з дитинства. Учні 7 класу вирішили нагадати ці правила дітям молодших класів, підготувавши виступ-подорож у країну Здоров′я.
 
Малята відвідали острів Бруднуль і познайомились з дівчинкою Плямкою та її подругою Мухою. Побували у місті Лінивому , побачили як живуть його мешканці. До дітей навіть завітала банда Вірусів.
 Та вивчивши усі правила , зробивши фізкультхвилинку та
відгадавши загадки діти потрапили до країни Здоров′я. Там їх зустрів добрий лікар Айболить


 
Малюки пообіцяли, що завжди будуть дотримуватись правил гігієни, режиму дня,
та ніколи не будуть лінуватись робити ранкову зарядку.
І як висновок усьому сказаному та побаченому став девіз:
Бережи здоров′я змалку, поки є на це ще час.
Бо життя таке прекрасне, і воно одне у нас!




Педагог-організатор
Павлишин О.О.

Немає коментарів:

Дописати коментар